Elvonja-e a mobiltelefonálás a villamosvezető figyelmét a munkájáról? Olvasónk szerint igen, ugyanis ezt a saját bőrén tapasztalta. Levele alant olvasható:
Kedves BKV-figyelő!
A minap utaztam a 3-as villamoson, ahol jegyet szerettem volna lyukasztani amit nem tudtam. Az összes lyukasztón „üzemen kívül” képecske fogadott, amit le is fényképeztem, csatoltam a levél mellé.
Nem lenne kerek a történet, ha nem lett volna más probléma is: Hiába nyomtam meg a leszállásjelzőt a középső rúdon (ami vissza is jelzett), a villamosvezető nem állt meg a megállóban, ahol le szerettem volna szállni. Vagyis megállt, de 3 mp várakozás után továbbment.
Amikor leszálltam a villamos eleje felé mentem, ahol jókedvűen beintegettem a villamosvezetőnek, aki sajnos nem tudott nekem visszaintegetni, mert egyik kezében a mobiltelefonja volt, másik kezével meg a gombokat piszkálta. Ez magyarázat is volt az összes hibára. Még hogy a telefonálás nem vonja el az emberek figyelmét?
Panaszt nem kívánok tenni, bízom benne, hogy olvassa a blogot, és magára ismer, és elgondolkodik a történteken.