Közélet

BKV, a superbrand

Délután a http://bkvfigyelo.blog.hu oldalon olvastam, hogy két metrószerelvény Kőbánya-Kispesten intim közelségbe került egymással – magyarán összeütköztek. A zasszony’ hármas metrózik is hazafelé, így gondoltam felhívom a BKV információt, ugyan mondják már meg, hogy jár-e a metró, vagy mondjam Neki, hogy kerüljön? Nem tudtam meg, mert az állomás az adott melléken nem volt kapcsolható. Érdekes, mindig ez van, ha fel akarom hívni a BKV-t. Nomindegy, most nem ez a lényeg….

…hanem, hogy miközben a BKV honlapon az ügyfélszolgálat teleonszámát kerestem, olyat láttam, ami után sokáig csak néztem magam elé : a BKV Superbrand lett. A definíció szerint “Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek”. Nomegaztán azt is, olvastam, hogy “Több mint tízezer márkából a zsűri döntése alapján összesen 400 nyerte el a Superbrand titulust”.

Nem akarok olyan hülye kérdéseket feltenni, de szerinetek igaz-e, amit a definícióban írtak, hogy “saját területén kitűnő hírnevet szerzett”. Vagy mit gondoltok a “A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek” kijelentésről ?

Forrás: http://crashblogja.blog.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik