Kedves Figyelő!
Vanek néven szoktam kommentelni, de most sztorim van.
A BKV immár saját alkalmazottait sem tájékoztatja
A BKV ismét megbukott utastájékoztatásból. Ma (szeptember 28-án) reggel ugyanis arra értem oda a 32-es busz – az útfelújítás miatt már amúgy is áthelyezett, ideiglenes – végállomásához, hogy jó munkásemberek ott is elkezdték felmarni az aszfaltot. A megállóban semmi plusz információ, hogy vajon hol is áll meg a busz. Lehetőség van bőven: lehet kicsit továbbmenni a Váci úton, és a 133-as busz megállójában megoldani a fel- és leszállást (a busz, amivel utaztam, végül ezt választotta), illetve lehet a Hungária körúti részre is bezsúfolni a megállót. Elmentem a BKV-s bodegába, megkérdezni az ott levőket, de ott sem tudtak semmit (azt sem, hogy ma felbontják a megállót), az ott dolgozó úriember szerint beszólni sem tud a központba, mert az ott levő telefonvonal nem működik. Ráadásul a buszon ülve az is kiderült, hogy a buszvezető sem tudta, hol kellene megállnia, az egyik megállóban próbált meg beszélni a központtal.
Minden nagyobb projektre (mint például a Váci út felújítása) igaz , hogy az egyes folyamatokat megtervezik, ma már számítógéppel. Vagyis lehet tudni, hogy az egyes munkafolyamatokat mikor kell elkezdeni (akár a többi folyamat függvényében), és mikorra kell befejezni. Olyan nincs, hoigy a Jani munkás gondol egyet, és felmarja az aszfaltot a buszmegállóban. Kommunikáció biztosan van a két cég között, mert a megálló első áthelyezését időben és hatékonyan kommunikálta a BKV.
De rendben van, tegyük fel, nem a BKV hanyag, hanem a projektcég nem szólt. Amikor én jártam ott, a munka kb. 1 órája folyhatott. Nem hiszem el, hogy ennyi idő alatt a BKV nem tudta kiértesíteni a vonalon dolgozó sofőröket (van az a menetirányító kütyü, a bépített telefonnal), és nem tudott senki sem kietnni egy papírt a megállóba, hogy hova is menjen a tisztelt utas.
vanek