Tech

Megint változik a Facebook

Néhány új-zélandi már élesben tesztelheti, amit a világ maradékának csak a hét végén mutatnak be. Tetszik vagy sem?

Az akkor sokak által gyűlölt Idővonal globális bevezetése óta eltelt bő egy év, ami éppen megfelelő idő ahhoz, hogy a közösségi oldal milliárd felhasználója megszokja a dizájnt, elfelejtse, hogy miért is utálta azt a változást, s szenvedélyesen pokolba kívánjon minden újítási próbálkozást. Legalábbis a korábbi évek tapasztalata alapján mi erre számítunk.

Az újítás nem szabadul meg a két (hirdetésekkel együtt három) oszlopból álló felosztástól, viszont némileg átalakítja az arányokat, s a konkrét bejegyzéseket középen, az azokon kívüli tevékenységeket a baloldalon fixálja. Ami ennél talán egy fokkal látványosabb, hogy az új dizájn a borítókép alatti menüsort minimalizálja.


(Fotó: The Next Web)

De döntsetek Ti: jobb ez így vagy sem? Esetleg teljesen mindegy?

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik