Hiszen eddig az egyetlen dolog, ami emberek tömegeit hátráltatta abban, hogy részt vegyenek a világ legnagyobb felhasználói számmal rendelkező online szerepjátékában az az volt, hogy a próbaverzió a regisztrációt követő két hét után fizetőssé változott – akkor is, ha a regisztráció után egyetlen percet sem volt időnk játszani.
A Blizzard – a játék fejlesztője – zseniális gondolattól vezérelve immáron nem az offline életben eltelt időhöz, hanem a játékban megszerzett tapasztalathoz igazítja, hogy ki játszhat ingyen és kinek kell már fizetnie.
A fizetési kötelezettséget megelőző tapasztalati küszöb azonban – mint ahogy az bármely “kapudrogtól” elvárható – viszonylag alacsony. Az ember a 20-as szintet elérve még gyakorlatilag semmit nem látott abból a világból és éppen ettől zseniális az új marketingstratégia, éppen ettől várható a fizetős felhasználók számának további növekedése.
Félreértés ne essék, a maga kategóriájában a World of Warcraft az első és egyelőre veretlen, úgyhogy mindenkinek csak javasolni tudjuk, hogy próbálja ki, kalandozzon picit Azerothban, ha kedve tartja. Csak nehogy így végezzük mindannyian: