Az újonnan érkező felhasználók százalékos aránya az Egyesült Államokban, Kanadában vagy épp az Egyesült Királyságban az utóbbi 2-3 évben hónapról hónapra egyre csökken. Józan paraszti ésszel ez önmagában még nem meglepő, hiszen százalékos arányról van szó, vagyis egyre növekvő tömeg egyre kisebb százaléka számszerűsítve adott esetben ugyanazt a felhasználómennyiséget jelenti.
A trend azonban az utóbbi hónapokban odáig fajult, hogy az újonnan érkező felhasználók százalékos aránya átment negatívba: magyarul a Facebook felhasználókat veszít.
Persze a regisztráltak száma rendületlenül nő, azonban a honlapot látogatók száma csökken – persze még mindig “csak” azokról az országokról van szó, melyek korán és nagy mennyiségben kezdték el használni az oldalt.
A trendnek egyelőre nem találni konkrét okát, és bőven lehet, hogy csak arról van szó, hogy minden csoda három napig tart.
AJÁNLOTT LINKEK:
További részletek – angolul (Inside Facebook)