Az Adidas már korábban jelezte, hogy vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy a két márka sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól.
Az Adidas az ügylet lezárása után jut az összeg nagyobbik feléhez, a többit bizonyos feltételek teljesülésével kapja meg. A felek arra számítanak, hogy valamikor a jövő év első negyedében sikerül lezárni az ügyletet – írta az MTI.
A Portfolio.hu emlékeztetett rá, hogy a német cég még 2006-ban vásárolta meg a bostoni székhelyű Reebokot 3,8 milliárd dollárért, hogy felvegye a versenyt a Nike-val. Ehhez képest a 2,5 milliárd dolláros eladási ár azt jelenti, hogy 1,3 milliárd dollárral olcsóbban adják el a márkát, mint amennyiért vették.
A kiskereskedelmi konglomerátumnak számító Authentic Brands Group több mint 30 különböző márka fölött rendelkezik, mint például a Sports Illustrated, Brooks Brothers és a Nine West.