Belépett a magyarországi piacra a Gi Grouphoz tartozó, toborzással, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser. A nemzetközi cég kifejezetten a hazai közép- és felsővezetőkre fókuszál.
Olyan alapon, hogy az elmúlt időszakban több mint 2000 milliárd forint értékű nagy volumenű beruházást jelentettek be Magyarországon a vállalatok, ezek megvalósulásához pedig nem csak a különböző funkciók ellátásához szükséges szakembereket kell megtalálni, hanem a kulcsfontosságú közép- és felvezetőket is.
A Wyser olyan szegmensre fókuszál, amelyre eddig egyik cég sem: azokra a vezetőkre, akik még nem az executive search – fejvadászat célcsoportjába esnek, de már jóval túlnőttek a specialista szinten, kiválasztásukhoz több időre és más módszertanra van szükség. Azokat keresik, akik nem csak az interjúkon imponálnak, hanem hiteles referenciáik is bizonyítják teljesítményüket – áll a Wyser közleményében.
A cégcsoport – amelynek a forgalma tavaly meghaladta a 2,3 milliárd eurót – több, mint 50 országban van jelen, közel 4000 munkavállalót alkalmaz, Magyarországon a Grafton Recruitment és a Wyser brandekkel képviselteti magát