Üzleti tippek

Az ügyfélélmény még inkább felértékelődik a digitalizáció világában

A rohamos technológiai fejlődés – így például a digitális átalakulás és a dolgok internete – számtalan új lehetőséget kínál arra, hogy a vállalatok növeljék az ügyfélélményt. Mindez egy tanulási folyamatot is jelent mind a szolgáltatók, mind a partnereik számára.
Korábban a témában:

Az Invitech hazánk egyik vezető üzleti informatikai és távközlési megoldásszállítójaként külön figyelmet fordít a vállalati szintű ügyfélélményre. Az infokommunikációs társaság B2B (cégek közötti) szolgáltatóként az ismeretterjesztést is kiemelten fontosnak tartja, amit jól mutat a HVG Brandchannel oldalán a napokban megjelent összefoglaló anyaguk is.

A definíció szerint az ügyfélélmény (customer experience – CX) az a fogyasztói benyomás, amely az ügyfélút valamennyi érintkezési pontján az ügyfelet ért racionális és emocionális, tudatos és tudatalatti hatások következtében alakul ki. A „customer experience” korábban csak elvont fogalomként létezett, ma viszont már külön szakma alakult köré, amelynek célja, hogy a kliensek igényeit a lehető legjobban kiszolgálja, ezzel segítve sikerre az adott céget.

Új távlatokat nyit az okostechnológia

Az ügyfélélmény fokozására új perspektívát jelent az Internet of Things (IoT), vagyis a dolgok internete. A szerteágazó innovatív lehetőségekre – így például a tömeges mérésekre, a valós idejű adatgyűjtésre és a gyors, hatékony kiértékelésekre – jó példa az Invitech IoT Insights online platformja. A platform integráltan, egy kézből kínálja a különböző szenzorok, adatbázisok és rendszerek monitorozását és üzemeltetését, valamint az ezekből származó adatok gyűjtését, feldolgozását és megjelenítését a vállalati felhasználók számára. Ők ezáltal gyorsabban, eredményesebben tárhatják fel az üzleti hatékonyságot javító összefüggéseket, és még magasabb színvonalon szolgálhatják ki saját ügyfeleiket is.

Az IoT Insights platformon keresztül nemcsak cégek, intézmények, hanem egyetemek, startupok is igénybe vehetik az Invitech IoT-megoldásait, amelyekre építve új fejlesztéseket hozhatnak létre.

A klasszikus ügyfélszolgálat is még fontosabbá válik

Természetesen a „hagyományos” szolgáltatások esetében is fontosak a további ügyfélszemléletű fejlesztések. Az Invitech ügyfélportálján néhány kattintással intézhetik a felhasználók az üzleti szolgáltatással kapcsolatos ügyeiket, legyen szó a korábbi és friss számlák áttekintéséről, a legújabb ajánlatokról. A portálon keresztül továbbá bejelentést lehet tenni a hibákról, illetve az esedékes karbantartások időpontjáról is lehet tájékozódni, de itt módosíthatók a személyes adatok is.

A szolgáltató természetesen nem hagyja személyes segítség nélkül azon ügyfeleit sem, akiknek erre lenne szükségük, hiszen kérhetnek visszahívást is. A cég egy most futó kampányában pedig minden segítséget megad azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a jövőben a korszerű, számos előnnyel járó e-számlára váltanak.

Az ügyfélélmény szempontjából a szolgáltatások minősége – és ára – is kulcskérdés. Az infokommunikációs vállalat kiemelt figyelmet fordít az intelligens biztonsági szolgáltatásokra, az adatközpont- és felhőszolgáltatásokra, valamint a komplex – internet mellett telefonkapcsolatot is biztosító – megoldásokra is.

Az Invitech gondol azokra is, akik az iparági folyamatokra szeretnének figyelmet fordítani: a társaság rendszeresen frissülő szakmai blogján és Facebook-oldalán a legjobb szakemberek adnak tájékoztatást a technológiai trendekről, az infokommunikációs ágazat fejlődésének irányairól.

Kiemelt fotó: Thinkstock

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.