Üzleti tippek

Javítana az országimázson? Most 1,5 milliót nyerhet vele

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) pályázatot hirdet Magyarország logójának és szlogenjének megalkotására, a pályázatokat június 12-ig lehet benyújtani.

A pályázati kiírás szerint az ügynökség célja Magyarország hosszú távú pozicionálása és ezen keresztül egy átgondolt marketing-eszközrendszer kidolgozása a következő évtizedre.

A feladat egyrészt az, hogy a logó és a szlogen összhangban legyen egymással, és megtestesítsék az ország élménykínálatát a belföldi és külföldi utazók, szakmai partnerek számára. Másrészt az is szempont, hogy megfelelően pozicionálják Magyarországot, segítve, hogy az ország azonosíthatóvá, megkülönböztethetővé váljon, kötődés alakuljon ki iránta.

A kiírás az ügynökség honlapján elérhető, a zsűri június 25-ig választja ki a győztest. Az első helyezett nettó 1,5 millió forintot, a második-harmadik helyezettek pedig nettó 500 ezer forintot kapnak – összegezte az MTI.

Kiemelt fotó: MTVA / Róka László

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik