A boltok polcain és a vendéglátóhelyeken egyre többen találkozhatnak áprilisban az „új íz” feliratú cukormentes Coca-Cola verzióval – adta hírül az üdítőital gyártója.
A közleményből az is kiderül, hogy több mint 10 év után változik a zero íze, valamint hogy a vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez. Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként már nem kezelik külön márkaként a cukormentes verziót, hanem a vásárlók kezébe adják a választást.
Az összetevők listája, így a címkén feltüntetett összetétel is változatlan maradt az új verziónál, a továbbfejlesztett recepttel és ízkeverékkel mégis sikerült közelebb kerülni az eredeti cola ízéhez. A nemzetközi fogyasztói tesztek rendkívül jó eredményeket hoztak, így bízunk benne, hogy Magyarországon is egyre többen próbálják majd ki a cukormentes verziót azok közül, akik az eredeti íz szerelmesei – mondta a váltással kapcsolatban a márka senior brand managere, Méhler Krisztina.