Üzleti tippek

Adtak egy pofont a lustaságnak a magyarok

edzoterem(210x140)(1).jpg (Array)
edzoterem(210x140)(1).jpg (Array)
Bár a statisztikák szerint a szabadidejükben a magyarok leginkább tévét néznek és marginális a sport szerepe, a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint azonban a fitneszterem a harmadik legnépszerűbb kérés. Egy online térképes felületen a szavazatok alapján több mint 800 ilyen teremre lenne országszerte szükség.

A szeptember óta futó programban bárki bejelölheti az online térképen, hogy pontosan milyen üzletet, szolgáltatást látna szívesen a lakóhelye mellett.

Toplistás kérések

A vegyesbolt és a pékség után a harmadik legnépszerűbb kérés a fitneszterem, ami a leadott szavazatok több mint 5 százalékát kapta. Ez egyben azt is jelenti, hogy a résztvevők szavazatai alapján országszerte több mint 800 fitneszteremre lenne szükség, a különböző helyszíneken igényelt termekre közel 2400 szavazat érkezett.

1200x628_sulyzos_hiany_v03

A fitnesztermek népszerűsége azért lehet meglepő, mivel a hivatalos adatok szerint a magyarok a nap 24 órájából fejenként átlagosan kevesebb mint 10 percet töltenek sportolással a szabadidejükben, ezzel szemben a tévénézésre 2,5 óra jut.

Fitnesztermet mindenhová!

Ugyanakkor magyarázatot adhat a fitnesztermek iránti igényre az is, hogy akik valóban végeznek testedzést, azok napi másfél órát töltenek ezzel. Körükben pedig lehet igény újabb, lakóhelyükhöz, munkahelyükhöz közelebb eső fitneszegységekre.

A Budapestiek pl. több mint 300 fitnesztermet nyitnának a program adatai szerint, például a Ferencvárosban, a Nemzeti Színház közelében vagy Gazdagréten a lakótelep mellett. Országszerte is szükség volna rájuk: a Balaton mellett Zánkán, Balatonszemesen, vagy éppen Győrött, Békéscsabán, Beremenden és Tiszalökön is szükség lenne újabb sportolási lehetőségekre.

Térképen a hiányzó üzletek

A külföldön már bevált kezdeményezést a banki értékesítési igazgatója, Rajna Gábor sikeresnek tartja. November közepén ugyanis már több mint 240 ezer látogatója volt a térképnek, és több mint 46 ezer szavazat érkezett több mint 17 ezer boltra és szolgáltatásra országszerte.

A bank szerint a jövő év végéig mintegy 350 ezer látogató keresi majd fel az interaktív felületet, és 20 ezer fölötti ötletet eredményezhet a program.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik