A Kreatív magazin arannyal jutalmazta az Invitelt a CMA 2016 „IT/Telekommunikáció” kategóriájában és ezüsttel a „Saját felületeken futó megoldások és kampányok” kategóriában.
A két díj rangos elismerés a cég számára, a zsűri által díjazott lakossági és kisvállalati edukációs program megmutatta, hogy a felhasználók igénylik az újdonságok bemutatását és az olyan hasznos információkat, amelyekkel bővíthetik ismereteiket.
Az Invitel rendszeresen végez ügyfelei körében kutatásokat, felméréseket és legyen szó egy új portfólióról vagy szolgáltatásról, mindig arra törekszik, hogy a felhasználói igények változásait figyelembe véve alakítsa termékkínálatát, fejlessze hálózatát.
A most díjazott lakossági és kisvállalati edukációs program is a felhasználói visszajelzésekre és kérdésekre épült. A törzsanyag összeállításán és az online területen dolgozó kollégák koordinálásában együtt dolgozott az ügyfélszolgálat, a termékfejlesztésekért felelős team, a lakossági és kisvállalati marketingért felelős csapat, a PR-osztály, illetve a HelpDesk munkatársai is.
Cél: a szolgáltatások teljes körű kihasználása
Az Invitel országszerte több régióban is helyi szolgáltatónak számít. A telekommunikációs cég fontosnak tartja, hogy minőségi szolgáltatások nyújtása mellett olyan érdekes, látványos és könnyen megérthető tartalmakkal is ellássa ügyfeleit, amelyek segítségével jobban ki tudják használni az internet, valamint a folyamatosan fejlődő telekommunikációs eszközök előnyeit.
A társaság Netbarát oldalán megjelenő ismeretterjesztő anyagokkal, illetve a lakossági és kisvállalati ügyfelek részére rendszeresen küldött elektronikus hírlevelekkel igyekszik segíteni a felhasználókat, legyen szó akár jelszóvédelemről, WiFi-beállításokról vagy éppen az IPTV kényelmi funkcióiról.
„Célunk, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevők valódi felhasználókká váljanak, akik vállalatunknak köszönhetően önállóan – szakember vagy akár a szomszédjuk bevonása nélkül – megoldhatnak bizonyos műszaki, akár beállításokkal kapcsolatos nehézségeket. Ezért indítottuk el edukációs programunkat, és öröm látni a szakma, illetve ügyfeleink pozitív visszajelzéseit, amelyek megerősítenek minket abban, hogy érdemes tovább haladnunk ezen az úton” – mondta Sólyom Balázs, az Invitel online szolgáltatások vezetője.