Üzleti tippek

Íme Fruzsi, aki profin felépítette a blogját, és már ebből él

Még csak 22 éves, de havi másfél milliós nézettsége van. Viszkok Fruzsi pár év alatt saját kis szépségápolási médiabirodalmat épített, amiből meg is tud élni. Szép teljesítmény. 10 pontban összefoglaltuk, hogyan dolgozik, meddig jutott és milyen célokat tűzött ki maga elé.

Viszkok Fruzsi 5 éve vezeti a blogját és három éve az életmóddal foglalkozó Youtube-csatornáját. Abszolút hobbiként indult számára. Amikor elkezdett érdeklődni a szépségápolás iránt, felfedezte az ilyen videókat a Youtube-on. Arra gondolt egy nap, hogy megpróbálja, hogy ő hogyan tudna ilyen tartalmakat gyártani. Aztán annyira megszerette és annyira pozitívak voltak a visszajelzések, hogy ma már csak ezzel foglalkozik. Kérdésünkre azt is elmondta, hogy

igen, ebből él.

Fruzsinak a Youtube-csatornáján most 132 ezer feliratkozója van, ami kb. másfél milliós nézettséget jelent havonta. Instagramon 90 ezer ember követi, a Facebookon pedig 44 ezren. Az üzleti modellje is érdekes, elmesélte nekünk azt is.

 

 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik