Üzleti tippek

Üzleti fronton támad a Facebook

A népszerű közösségi oldal fokozatosan vezeti be a Szolgáltatás menüpontot a céges profilokon. 

Ezzel a közösségi oldal még inkább weboldalszerűvé válik, és próbálja kiváltani az üzleti honlapok néhány fontos funkcióját – hívta fel a figyelmet Héjj Szilárd marketingszakértő.

Az újítás elsősorban azon cégeknek, szolgáltatóknak lesz igazán hasznos, amelyek nem rendelkeznek külön weboldallal, de fontosnak tartják a közösségi oldalon való megjelenést és kommunikációt.

„Véleményem szerint ez egy újabb támadás a Facebooktól a többi online felület felé, és talán nemcsak a közösségi médiafelületek felé. Ezzel a lépéssel ugyanis még jobban ’weboldalasítják’ a közösségi portált, és azt az érzetet kelthetik egyes vállalkozókban, hogy nem szükséges költeniük külön weboldalra, ha van saját Facebook-oldaluk” – összegezte Héjj Szilárd, aki ugyanakkor marketingszempontból nem javasolja a cégeknek, hogy mellőzzék a saját honlapot.

Tippek, lépések

A Szolgáltatások fül a következő időszakban fokozatosan jelenik meg a céges, szolgáltatói profillal rendelkező felhasználóknál a borítókép alatt – az idővonal, névjegy, fényképek sorban.

A felhasználónak első lépésként egy rövid bemutatkozást kell megadnia. Itt arra kell figyelni, hogy a hely nagyon szűkös, maximum 40 karakter lehet.

A bevezető megírása után a szolgáltatások hozzáadása (Add Services) gombra kell kattintani. A különböző szolgáltatások elnevezései szintén legfeljebb 40 karakter hosszúak lehetnek.

Az egyes szolgáltatások leírásához 200 karakternyi hely áll rendelkezésre. Érdemes mindegyik szolgáltatáshoz külön képet feltölteni, hogy látványosabb legyen az aloldal, ezen kívül az árak is opcionálisan megadhatóak. Természetesen bármikor módosíthatóak, törölhetőek a feltöltött szolgáltatások. További részleteket, tippeket itt olvashat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik