Bár sokan felhördülnek a filmekben látható termékelhelyezésektől, de James Bondnak még ez is megbocsátható, sőt… A főhős kedvenc márkáit, kiegészítőit, italait a rajongók is szívesen beszerzik – vagy beszereznék, hiszen mondjuk, az Aston Martin DB10 árát valószínűleg nem éppen a magyar pénztárcákhoz szabják.
Héjj Szilárd marketingszakértő kigyűjtötte, hogy a legújabb film, a Spectre alapján mi is kell a James Bond-érzéshez, hogyan jelenik meg mindez a legújabb marketingkampányokban.
Ha egy gyors képet szeretnénk kapni a legfontosabb termékekről, akkor elég ellátogatni a jamesbondlifestyle.com oldalra. A honlapon kategóriánként, tételesen követik, hogy Mr. Bond milyen kiegészítőket, órát visel, mi a kedvenc öltönymárkája vagy okostelefonja, de az is megnézhető, hogy a Bond-lányok mitől is lesznek dögösek.
Rázva, nem keverve
A legköltséghatékonyabb megoldás a James Bond „feelinghez”, ha azt a sört isszuk, amit a 007-es ügynök, ez pedig nem más, mint a Heineken. Természetesen James nemcsak sörözik, hanem rövidet is iszik. A szokásán nem változtatott, úgyhogy maradt a vodkánál. Ebből is a Belvedere lengyel prémiumvodkát kortyolgatja.
De nem veti meg a pezsgőt sem, nyilván a megfelelő helyen és időben fogyasztja. Ahogy az elvárható, ebből sem ihat akármilyen márkát, most a Bollinger-re esett a választása. A Bollinger 1829-től gyártja a pezsgőket, és nem meglepő, hogy a Belvedere-hez hasonlóan a pezsgőgyártó is kijött egy korlátozott példányszámú termékkel a Spectre kapcsán – összegezte Héjj Szilárd.
Ha pedig a gardróbba nézünk be, akkor az angol titkosügynököt a Tom Ford öltözteti tetőtől talpig. Mint mindig, James elegáns és trendi, így nem nehéz azonosulni az öltözködési stílusával. További érdekességeket itt olvashat.