A múlt héten megrendezett DLD Tel Aviv a világ egyik legnagyobb innovációs és startup eseménye, amelyen olyan neves cégek is képviseltették magukat, mint az Intel, az Amazon vagy a Microsoft. A fesztiválon való részvétel a tapasztalatszerzésen felül bemutatkozási lehetőséget is adott a magyar csapatoknak.
Jöhet a személyes videoreklám
A rendezvényre a nemzeti kereskedőház pályázati nyertese, a PersonalVideo is kijutott. A tartalomfogyasztási szokásaink drasztikusan megváltoztak, olvasási hajlandóságunk pedig csökkent, aminek köszönhetően a tradicionális reklámok gyakran „süket fülekre” találnak.
Ezt a problémát a PersonalVideo személyre szabott és interaktív videókkal orvosolná. Közleményük szerint az új típusú kommunikációs megoldás dollármilliókat spórolhat meg, mivel a felhasználói bevonódást elősegíti, az elhangzott információkat pedig emlékezetessé és könnyen érthetővé teszi.
Gondolatolvasó fejpánt és kicsinosított hírlevél
Az izraeli innovációs fesztiválon a magyar fejlesztések közül a Synetiq és az EDMdesigner is bemutatkozott – írta a hvg.hu. A Synetiq szoftverével még azelőtt le lehet olvasni az EEG-fejpántot viselő felhasználó érzelmeit, hogy azokkal ő maga tisztába lenne. Ez a technológia forradalmi újítás lehet például a reklámiparban. Az EDMdesigner eszközzel pedig igényes hírleveleket és más marketingüzeneteket lehet könnyedén összeállítani, és ami ma már szintén fontos, hogy ezek a reklámlevelek a különböző mobileszközökön is jól olvashatóak.