A telekommunikációs vállalat a szolgáltatási területén, 20 településen hirdette meg a kezdeményezést. A helyi lakosok kódok beváltásával segíthettek megvalósítani a beteg gyermekek kívánságait. Az Invitel minden kódregisztráció után növelte a támogatási összeget, így végül négymillió forint gyűlt össze.
Így lesz a kívánságokból valóság
Az alapítvány az összegyűlt támogatási összegből Gyulán már teljesített is egy kívánságot, a 16 éves Niki megkapta a kért okostelefont. A Csodalámpa a támogatókkal közösen már számos különféle kérésnek tett eleget. A kicsik általában játékokra vágynak, a nagyobbak esetében műszaki cikkek (például játékkonzol, LCD TV vagy tablet) hoznak örömet a mindennapokba. A szervezet már megkezdte az Invitellel közös program keretében beérkezett kívánságok összesítését és feldolgozását, így heteken belül további gyermekek álma válik valóra.
„Alapítványunk munkatársai és önkéntesei napi szinten egyeztetnek számos beteg gyermekkel és rokonaikkal. Ezért jól tudjuk, hogy ilyen körülmények között beszűkül a világ az egész család számára, minden napot a kórházi kezelések és vizsgálatok vagy a látogatások töltenek ki. A hosszú és néha kilátástalannak tűnő folyamatban sokak számára még az aprónak tűnő kívánságok valóra váltása is óriási erővel bír.
A súlyos betegségben szenvedők számára nem csupán pillanatnyi örömet jelent, de hosszabb távon reményt is ad egy beteljesült álom. Az elmúlt 12 év alatt több mint 2500 gyermek kívánságának teljesítésében segítettünk” – mondta Patzauer Éva, a Csodalámpa Óhaj-Sóhaj Kívánságteljesítő Alapítvány ügyvezetője.
Több ezren vettek részt a közösségi programban
Az Invitel a „Tegyünk egy kis csodát együtt!” elnevezésű kezdeményezést 20, a szolgáltatási területéhez tartozó városban hirdette meg. Az akció keretében Baja, Békéscsaba, Cegléd, Celldömölk, Esztergom, Gödöllő, Gyula, Hajdúszoboszló, Hódmezővásárhely, Jászberény, Kecskemét, Sárvár, Salgótarján, Siófok, Szeged, Szentes, Szigetszentmiklós, Tiszaújváros, Vác és Veszprém lakói támogatói kódok érvényesítésével segíthettek kis betegek kívánságainak valóra váltásában. A vállalat a regisztráltak között összesen 20 tabletet sorsolt ki. A kampány több ezer embert mozgatott meg, és helyi szinten is fontosnak számító közösségi ügyet teremtett.