A folyamatos tartalmi és minőségi fejlesztéseknek köszönhetően a vállalat tartósan növeli részesedését a vezetékes tv-szolgáltatások piacán – elsősorban az IPTV-ügyfélszám emelkedik dinamikusan.
Széles csatornaválasztékával (csaknem 150 adó a digitális szolgáltatásban) az egyik legteljesebb kínálatot nyújtja, melyen belül kiemelkedik a sportcsatorna-paletta (19 adó), valamint a színes, idegen nyelvű és gyermekeknek szóló választék – olvasható az Invitel közleményében.
„Legfrissebb kutatásunk is rámutatott arra, hogyha adottak a minőségi, interaktív televíziózás feltételei, akkor ezt a lehetőséget a nézők ki is használják. A felmérések szerint év végére a háztartások 50 százalékában lesz HD-képes televízió, így folyamatosan nő az igény a nagy felbontásban sugárzott tartalmak iránt. Ügyfeleink több mint harmada már rendszeresen néz HD-műsorokat a televízióban. 40 százalékuk pedig leginkább a sportcsatornák műsorait követi nagy felbontásban” – összegezte Langsteiner Marianne lakossági vezérigazgató-helyettes.
Mindezeket figyelembe véve az Invitel május 1-jével 26-ra növelte a kínálatában elérhető HD-csatornák számát, mellyel Magyarországon jelenleg a legnagyobb választékot nyújtja. Ez a lépés része a lakossági termékportfólió megújításának.
A vállalat sokat vár megújított csatornakínálatától, amelyet – májusban induló kampányában – új ügyfelei számára 3 hónapig teljes egészében elérhetővé tesz, még a legkisebb csomag mellé is.
A piacon egyedülállóan rugalmas, széles választék tematikus minicsomagokkal kiegészítve személyre is szabható. A Mixer kiegészítő csomaggal például a digitális tévészolgáltatásssal rendelkezők plusz öt csatornát válogathatnak össze egy 30-as listából a főcsomag kínálata mellé.
A szolgáltató azon ügyfelek speciális igényeire is gondol, akiknek nincs lehetőségük, vagy nem kívánnak szolgáltatót váltani, illetve tévé-előfizetési szerződést kötni. Számukra úgynevezett OTT-szolgáltatás keretében nyújtanak online minőségi tartalmat. Az HBO GO és a FilmBox Live így tovább színesíti a kínálatukat.
(x)