A közel 5 milliárdos forgalmú élelmiszergyártó nem privatizálással vagy egyéb trükkös megoldásokkal, hanem a nulláról kezdve, tisztességes munkával és a munkavállalók megbecsülésével érte el jelenlegi sikereit – olvasható a társaság közleményében. A vállalat piaci példamutatását a 2014-es Üzleti Etikai Díjjal ismerték el, amelyet 15. alkalommal osztott ki a Piac&Profit magazin.
„Sikerünk a következetességnek, a tervszerűségnek, a nyereség visszaforgatásának, a folyamatos fejlesztésnek köszönhető. Ez a díj azért különösen fontos nekem, mert ezzel elismerték azt az életfilozófiát, amivel a céget immár 29 éve vezetem. Itt a Tuttiban ugyanis olyan elveket sikerült megvalósítanunk, amelyekkel példaértékűek lettünk országos szinten is” – vallja Prohászka Ottó.
Termékeik több ország piacán is jelen vannak, nagy hangsúlyt fektetnek az exportra. Beszállítóinak a társaság sohasem maradt adósa, üzleti partnereivel hosszú távú, kiegyensúlyozott kapcsolatra törekszik. A cég etikai magatartásának alappillére a családbarát szemlélet.
Fotó: Tutti Élelmiszeripari Kft.
Felelősség a környezetért és a társadalomért
A Tutti Kft. háromhektáros telephelye parkosított zöld környezetben található. A vállalkozás felelős környezetgazdálkodást folytat, az épületek hűtését-fűtését, valamint a melegvíz-ellátást geotermikus energia segítségével biztosítja, és a jövőben is tervez megújuló energiaforrásokra épülő beruházásokat.
Kezdetektől fogva kiemelten figyelnek a karitatív tevékenységre is, évi 10 millió forint fölötti összeget fordítanak jótékonykodásra. Támogatják többek között a helyi sportegyesületeket, oktatási és kulturális intézményeket, valamint nonprofit szervezeteket.
A 100%-ban magyar tulajdonban lévő kft.-t 1986-ban alapította Prohászka Ottó négy tulajdonostársával. A Győr-Moson-Sopron megyei Rábapatonán található vállalkozás gyakorlatilag a semmiből indult, mára viszont közel 5 milliárdos forgalmú társasággá nőtte ki magát. Fő profiljuk a poralapú élelmiszerek előállítása és forgalmazása.