Üzleti tippek

Terjeszkedik a Taxi Plus

A budapesti taxitársaság több mint két hónapja már Győrben is elindította szolgáltatását.

A tavaly szeptembertől bevezetett fővárosi taxirendelet jelentősen átformálta a budapesti taxizást. Egységesek, de jóval magasabbak lettek a tarifák, számos műszaki paramétert is előírtak, valamint bevezették az úgynevezett csendes, GPS-alapú címkiosztást. A változások látványos része a taxik „besárgítása”, amelyre egy év türelmi időt hagyott a rendelet, de idén szeptembertől a fővárosban már kizárólag sárga taxik közlekedhetnek.

„Korábban leginkább az árverseny volt jellemző, de mivel egységesek lettek a tarifák, így a szolgáltatás minősége az, ami ma már versenykérdésnek számít. Nagyon sok olyan technikai megfelelés vált kötelezővé – például a GPS-alapú taxiirányítási rendszer és a GPRS-alapú adatkapcsolat –, ami korábban nem volt elvárás. Bár a piac igényének megfelelően a taxis cégek már korábban is ebbe az irányba fejlesztettek. Mi is felmértük, hogy merre érdemes haladnunk a piacon, mi az, amivel többet tudunk nyújtani, és úgy döntöttünk, hogy regionális terjeszkedésbe kezdünk. Ezt jelzi, hogy több mint 2 hónapja elindult a Taxi Plus Győr” – részletezte Kocsis Péter, a társaság sales menedzsere.

Megnőtt az Invitel szerepe

A Taxi Plus korábban is együttműködött az Invitellel, de a taxirendeletben előírt változások következtében megnőtt az info- és telekommunikációs vállalat szerepe. Az Invitel a társaság számára hívószám- és internetszolgáltatást biztosít. Mindkettő kardinális területnek számít a taxipiacon is: alapvető elvárás a 0-24-ben elérhető, megbízható telekommunikációs és informatikai szolgáltatás, valamint a kiemelkedő szakmai és technológiai háttér.

„Az Invitel a győri terjeszkedésben is együttműködő partnerünk, hiszen a segítségükkel tudjuk megvalósítani a számunkra kedvező – a vidéki körzetszám mellett 6 darab 8-asból álló – győri hívószám területi foglalását és üzemeltetését” – tette hozzá Kocsis Péter.

A Taxi Plus 2009-ben jött létre, és a budapesti rendelésszám 15-20 százaléka tartozik hozzájuk; a flottaméret szerint a három legnagyobb cég közé sorolható – a társasághoz tartozó mintegy 550 autó alapján.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik