Jutalékmentesen is építheti az üzleti kapcsolatokat

Éjszakába nyúló megbeszélések, költséges marketingkampányok, hideghívások: az ügyfélkeresés és az üzleti kapcsolatépítés néhány tipikus eleme. A BNI merőben más megoldást ajánl. A szervezet szerint egyre több magyar kkv próbálja ki a jutalékmentes együttműködés lehetőségeit.

Korábban a témában:

Az „Aki ad, az nyer!” elven alapuló, az Egyesült Államokból induló vállalkozásépítési modell 2008-ban érkezett Magyarországra. A hagyományos hálózatépítéstől eltérő, a csoporttagságon belül jutalékmentes ajánlásokon alapuló közösségnek tavaly 600 tagja volt idehaza.

A BNI keretei között realizált forgalmuk 2013-ban meghaladta a 12 milliárd forintot.

Eddig a fővárosban 12, vidéken pedig 13 üzleti csoport működött, de július végén Székesfehérváron, illetve várhatóan szeptember elején Budaörsön, Szigetszentmiklóson és Érden is új csoportjuk jön létre.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Swiss currency, franc
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.