Hol érdemes meghúzni az objektív valóság határait? Milyen fókuszokkal és szűrőkkel, illetve milyen fantáziával és neurózisokkal hozzuk létre szubjektív valóságainkat? Hogyan válik a szubjektív valóságokból relatív igazság, sőt mítosz, és hogyan tükröződnek ezek a különféle kiterjesztett valóságokban?
A marketingkommunikáció jelenlegi helyzetét az egyes területek közötti elmosódott határok jellemzik. Már nem beszélhetünk külön digitális és analóg kommunikációról, megszűnt a határ a virtuális és a valós kommunikációs tér között, és az integrációé a főszerep. A konferencia szekciói a gondolkodás, az üzleti működés, a média, a kreativitás és a szabályozás valóságait vizsgálják, ahol terítékre kerülnek a helyzetünket leginkább meghatározó szociális, gazdasági és kulturális mítoszok.
A konferencia plenáris előadói Kerényi Miklós Gábor, az Operettszínház színidirektora és Maharaja Śivarā ma Swami, a Krisna Tudat Nemzetközi Szervezetének korábbi angliai, jelenleg magyarországi, romániai és törökországi misszióvezetője lesznek.
Az esemény főszervezője a Magyar Reklámszövetség, a szektor összes szereplőjét képviselő szakmaiszervezet. A konferencia szakmai igazgatója idén Szabó Ákos, az IAB Hungary elnökségi tagja, az Adaptive Media üzletfejlesztési vezetője. A XIX. Országos Reklámkonferencia programjának kialakításában az MRSZ-szel aktívan együttműködik a legtöbb neves szakmai társszervezet.
A konferencia Egerszalókon, a Saliris Resort Hotelben, szeptember 27-28-án lesz.