2010. május 4-én a GfK 40 százalékos részesedést szerzett a SirValUse Consultingban és a nuragoban, mellyel a piackutatás egyik legfejlettebb ágazatába ruházott be. A SirValUse megvizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarátok egyes weboldalak, szoftverek, mobileszközök, ipari gyártástechnológiák, mindezek használati értéke és designja, s mindezeket optimalizálja. A nurago a digitális márka, média és felhasználhatósági kutatások egyik vezető vállalata.
A SirValUse Consulting és a nurago együttesen mintegy 120 alkalmazottal rendelkezik Hamburgban, Hannoverben, Berlinben, Münchenben, Londonban és Pekingben. 2009-ben a két vállalat együttes értékesítése mintegy 6,5 millió eurót tett ki. Ügyfeleik között számos olyan nemzetközi vállalat szerepel a szolgáltatási, kiskereskedelmi és ipari szektorokból, mint a Google, a Deutsche Telekom, az OTTO, az eBay, az LG és a Samsung.