A szerző 14 trendet azonosít be, amelyek megváltoztatják a marketinget – ezzel együtt az értékesítést és végső soron a termékeket is, hiszen a nem ismert és nem keresett áruk helyett mindenki trendi, eladható produktummal kíván a piacra lépni. Az új korszakban Godin szerint növekszik a médiazaj, így a hagyományos reklámok már nem érnek célt, s a vásárlókról minden lépését nyomon követő Google vagy a YouTube alapjaiban változtatja meg a vásárlók médiafogyasztási – ezzel együtt vásárlási – szokásait, a hirdetőknek, marketingeseknek pedig az új médiumokon keresztül új módszerekkel kell megközelíteniük a célközönséget.
A könyv számtalan mulatságos és tanulságos példa gyűjteménye is – hogy lettek a világon egyeduralkodó márkákból sereghajtók, és hogyan vált valaki egyszerű ötlettel milliomossá. Jóllehet, Magyarországon a felsorolt 14 trendből még sok minden nem működik, érdemes megnézni, milyen lesz a magyar vásárló 10–20 év múlva. Bár tény: ma az agyonhirdetett termékek helyett az agyonbeszélt termékek a nyerők, egy valami azonban az új világban is állandó: jó termék nélkül keserű lesz a fogyasztó szájíze, bármilyen szószt is kínálunk mellé.
HVG Könyvek, 2008