A kampány folytatódik
Megkezdődött a BTL-aktivitásokra koncentráló rádiós összefogás második fél évének előkészítése. Ebben az időszakban továbbra is a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket, workshopot és hoszteszpromóciós eszközöket alkalmaz. Az immár 14 rádióállomást tömörítő összefogás képviselői a Média Hungaryn találkoznak ismét, ahol konkretizálják a kampány részletit.
Együtt a net és a rádió
Belgiumban közös kezdeményezésbe fogott az ország rádiós hirdetési részlegeit tömörítő TRG (The Radio Group). A szervezet a rádió és az internet egymás mellett működését támogatja, kutatási és fejlesztési tevékenységet finanszíroz, valamint sztenderdeket és irányelveket dolgoz ki a témában.
Németországban gondban a digitális rádió
Egyelőre igen alacsony a digitális rádiózás elfogadottsága Németországban – derült ki egy nemrég készült felmérésből. Erre utal, hogy elég alacsony a digitális rádiózás vételére alkalmas készülékek használata. Ezért vonzó digitális koncepciókat dolgoznak ki a hallgatóság bővítésének érdekében.
Ellentmondásos eredmények
A közelmúltban számos tanulmány mutatta ki a HD-rádió alacsony ismertségét. Míg a HD Digitális Rádió Szervezet felmérése némi fejlődést mutat a piacon, addig az Arbitron/Edison Media kutatása az ismertség csökkenését jelzi ez elmúlt évre vonatkozóan. Egy dolog bizonyos: a HD-rádiózás indulása a vártnál lassúbb.