A tavaly elnyert díj után kötelességünknek éreztük, hogy ismét megmérettessünk, és a célunk nem lehetett más, mint az ismétlés – mondja Peller Zsolt, a Nefab Packaging Hungary Kft. ügyvezetője. Egy ilyen fiatal cégnek, amely ennyire dinamikus fejlődésen ment át mind az árbevételt, mind pedig a földrajzi, illetőleg a szervezeti oldalt tekintve, állandó visszacsatolásra van szüksége, hogy a növekedés követhető, sőt irányítható legyen. Ugyanakkor ezek a pályázatok kiváló lehetőséget teremtenek arra, hogy ne csak a piac azonos tevékenységű körébe tartozó vállalatokkal mérjék össze magukat, hanem a területüktől távol esőkkel is.
Névjegy
Cég neve: Nefab Packaging Hungary Kft.
Ügyvezető: Peller Zsolt, 35 éves
Ágazat, főtevékenység: csomagolóanyag-kereskedelem és -gyártás
Alkalmazotti létszám: 55
Árbevétel: 3100 000 000 forint
Indult-e korábban a pályázaton? Igen, 2006-ban az egymilliárd forint feletti árbevételű kereskedőcégek között kategóriagyőztes lett.
Peller Zsolt bizakodóan ítéli meg a hazai kkv-k jövőjét. Szerinte általános trend, hogy a nagyvállalatok sokak számára rugalmatlannak ítélt szolgáltatást tudnak csak nyújtani, míg a kisebb szervezetek gyorsabban, személyre szabottabb ajánlatotokkal tudnak reagálni a piaci igényekre. A rugalmasság pedig egyre több területen esik előkelőbb megítélés alá a fontossági rangsorban.
A gazdasági megszorító intézkedések, a politikailag instabil légkör hatásairól úgy tartja, ezek leginkább a magánszemélyeket érintik. Azok a vállalkozások érzik meg leginkább az intézkedések hatását, amelyek ügyfelei közvetlenül a magánszemélyek, hiszen a lakosság általános fizetőképessége csökkent. Ugyanakkor az ipari növekedés továbbra is 10 százalék körüli, ezért a kkv-k helyzetének megítélésében is érvényesülnie kell ennek a kettősségnek.