Némelyik bank már hat–tízféle kis- és középvállalati számlacsomagot is kínál. Sokan közülük egyre alacsonyabb számlavezetési díjat ajánlanak az ügyfeleknek, tudva, hogy a csomagválasztásnál ez az induló vállalkozások legfontosabb szempontja. Az érem másik oldala, hogy az alacsony havi alaptarifa mellé általában jóval borsosabb tranzakciós (utalási, pénzfelvételi) díjak járulnak, így a sok bankműveletet végző kkv esetleg többet fizet, mintha drágább számlavezetést választott volna.
Az egészen kezdő vállalkozásokra külön is figyel néhány pénzintézet. Az UniCredit Bank augusztustól indított Első számlacsomagja jelenleg az egyik legolcsóbb havidíjú a piacon. Az ajánlat előnye, hogy a tranzakciós díjak sem magasak: az első 5 elektronikus, bankon kívüli forintátutalás díjmentes, és a papíralapú is kifejezetten alsó árkategóriásnak számít. Az UniCredit egy nemzetközi bankkártyát is ad a csomaghoz, elengedve mindenkori éves díját, és számlanyitási díjat sem számít fel (a többi csomagjánál ezt megteszi).
A „kezdők kedvező csomagját” azonban a legtöbb banknál csak időlegesen lehet választani. Az UniCreditnél így a számlanyitás feltétele, hogy a cégnyilvántartásba 1 éven belül jegyezték be a vállalkozást, az Első-számlát pedig legfeljebb 2 évig lehet használni, utána az Elektronikus számlacsomagba sorolják át az ügyfelet.
A nagy „csomagszakértőnek” számító K&H Bank májustól elérhető Dinamikus számlacsomagja a kezdő szintet már meghaladó, de még fejlődő cégeknek nyújt előnyöket: a startoló vállalatoknak a Start, az éretteknek Aktív csomagját ajánlja. A havidíj már kicsit magasabb, cserébe viszont ingyenes a havi első 10, bankon kívülre indított elektronikus utalás; ez a piacon eddig csak a jóval magasabb havidíjú számlacsomagoknál volt lehetséges.
A K&H Bank nem kér pénzt havonta két, K&H-bankautomatából történő kézpénzfelvételért sem, és szintén ingyenes MasterCard dombornyomott üzleti kártyát ad a számlavezető vállalkozásnak. Júliustól ezenkívül havi 400 forint pluszdíj fejében bármely számlacsomagja mellé kockázati életbiztosítást is nyújt a cégvezető magánszemélynek.
Így segítettek a bro-szavazók Trump felé billenteni a választást
Négy év alatt 15 százalékot javított Donald Trump a 18 és 29 éves férfiak körében. Ebben a Trump-csapat tudatos médiastratégiája is szerepet játszhatott: a kampány alatt a republikánus elnökjelölt sorra látogatta az internetes nyilvánosság legnépszerűbb podcastereit, köztük Joe Rogant, aki végül támogatásáról biztosította.