Meghívásos tenderén a napi 40-50 ezer látogatót fogadó budai üzletház azt a célt tűzte ki a pályázók elé, hogy egy „barátságos életmódközpont” webes megjelenésére tegyenek javaslatot. Az interaktív kommunikáció elsődleges célja az, hogy a Mammutot a versenytársaitól megkülönböztető értékeket közvetítse látogatói, és leendő látogatói felé. A Mirai Interactive tendergyőzelmét azzal indokolta a tender kiírója, hogy a cég első lépésként azt gondolja végig, hogy az interaktív marketingkommunikáció hogyan tud üzleti értéket termelni megbízója számára. A tender további résztvevői, illetve a kiírás részletei nem publikusak.
Toxikszótár 4. – Szellemjárás a társkereső appokon: mi az a ghosting, és miért csináljuk ilyen gyakran?
Bármilyen thrillernél lidércesebb képet kaptunk a kapcsolatkezelési szokásainkról, miközben arra kerestük a választ, miért választjuk az angolos távozást a konfrontáció helyett.
