A Millenium Média (MM) Kft.-t azért hozta létre a kormányzat, hogy a tulajdonába adott Bojtár utcai telken felépítse az MTV új székházát. Nemrégiben viszont – miután az MTV Szabadság téri épületét már eladták – az az elképzelés ütötte fel a fejét, hogy a sokáig veszteséges, adósságcsapdába került köztelevíziót mégis inkább a nullszaldós Duna Televízióval hoznák egy tető alá.
Az MM 4,6 milliárdos, 100 százalékos üzletrészére október elejéig lehet ajánlatot tenni. Ezért cserébe a vevő két kilenchektáros telket kap a főváros egyik felkapott részén, a III. kerületi Bojtár és Kunigunda utca sarkán. Az egyik telken stúdiók vannak, melyeket az MTV bérel, a másik pedig üres, erre a terület elhelyezkedése miatt leginkább lakóparkot érdemes építeni.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?