Teljes arculati megújulásra készül a Magyar Villamos Művek Zrt. A nemzeti energiavállalat a projekt koordinálásával stratégiai kommunikációs partnerét, a Noguchi Porter Novellit, valamint a Café Reklámot bízta meg – áll a Noguchi által kiadott közleményben. A Noguchi feladata a hosszú távú kommunikációs stratégiához illeszkedő brief kidolgozása, az arculattervek előszűrése és ellenőrzése, valamint az új arculat vállalatcsoporton belüli illetve külső elfogadtatása lesz. A Café Reklám a kreatív munkát koordinálja. A Café – grafikai fővállalkozóként – már elkészítette a reklámszakmai irányelveket, háttéranyagokat és több neves szakmai műhely – így a BGF Public Relations Tanszéke – is részt vett a projekt előkészítésében.
Szinte teljesen eltűnt Józsefváros helyi védelmet élvező templomtornya, csak épp a kerületnek felejtettek el szólni a bontásról
A történet jól mutatja az építésügyben uralkodó állapotokat, végleges károkozás azonban jó eséllyel mégsem történt.
