„Az új felhasználóink több mint 90%-a hasonlított össze különböző szolgáltatókat, mielőtt szerződést kötött volna a VIVAnettel, és ez a hányad évek óta nő. Az új ADSL-felhasználók alapvetően az ár-érték arány szerint döntenek” – mondta dr. Bödecs Béla, a VIVAnet ügyvezetője. „A már meglévő ADSL-felhasználóknak szintén egyre nagyobb része, most már több mint 80%-a figyeli rendszeresen a versenytársakat, de ebben a körben már a minőségi szempontoknak nagyobb szerepe van. Szerencsére ügyfeleink jelentős többsége minőségileg is megfelelőnek találja szolgáltatásunkat, mert a lemorzsolódás elenyésző.”
A VIVAnet Kft. vezetője szerint a fogyasztói tudatosság nőni fog, és meghatározó marad az ADSL-felhasználók esetében, ezért a VIVAnet folyamatosan fejleszti szolgáltatásainak technológiai hátterét.
![](https://24.hu/app/uploads/2024/07/central-0715078337-masolat-320x180.jpg)
Júniusban látványosan nőtt a késések száma Ferihegyen, a Wizz Air szerint 25 százalékkal van kevesebb légiirányító, mint kellene
A nyár első hónapjában közel minden harmadik Budapestről induló repülő összeszedett legalább 30 perc késést. A Budapest Airport szerint zsúfolt a légtér, az időjárás is nehezíti a helyzetet, ezért a problémák akár szeptember végéig is elhúzódhatnak.