Az új beruházással lehetővé válik, hogy megkezdhessék az Audikhoz készülő új típusú gömbcsuklók, valamint technikai módosításokon átesett alumínium lengőkarok gyártását. A továbbfejlesztett terméket az autó menettulajdonságainak figyelembe vételével, a futásteljesítmények tapasztalatai alapján alakították ki. A tervek szerint 2008-tól már csak az új típusú lengőkart gyártják majd, addig folyamatosan alakul át a régi és az új aránya.
Az idén az Audi számára kétszer annyi gömbcsukló készül, mint tavaly, így kihasználják a gömbcsukló gyártósor teljes, 600 ezres éves kapacitását.
Az elmúlt három évben végrehajtott fejlesztések eredményeként a cég tavalyi árbevétele kétmillió euróval haladta meg a tervezettet.
A japán anyacég által 2000-ben alapított s a tömegtermelést 2002-ben megkezdő társaság négymillió eurós beruházásba fogott 2003-ban, amikor csupán a FIAT számára gyártott vezérműtengelyeket, illetve az Audinak gömbcsuklókat. Ezt követően 2004-ben vezérműtengely gyártó sort telepítettek a gyárban, a Daimler-Chrysler konszernnel kötött megállapodás eredményeként, és augusztusra készült el a gépsorokkal együtt több mint 7,5 millió euróba kerülő új, háromezer négyzetméteres csarnokrész, amelynek felében raktár létesült, a másik részében pedig az Audi számára az alumínium lengőkarok készülnek. A jelentős létszámbővülés miatt a szociális helyiségeket, öltözőket, zuhanyzókat is az új épületszárnyban alakították ki.
A jelenlegi beruházás belső átépítésekkel járó munkái nem zavarják a termelést, mert azt az augusztus első felében tervezett leállásra időzítik.
Egy elszabadult uszály sodródott a Margit hídnak
Több hajóban is kárt tett.