A Magyarországot, Lengyelországot, Csehországot és Szlovákiát magába foglaló régió igazgatója, Orhan Sayman ismertette az Arçelik történetét, és a társaság tevékenységét a háztartási gépek globális piacán, valamint bemutatta a BEKO, mint nemzetközi márka helyzetét.
„Figyelemre méltó növekedést értünk el a BEKO márkájú háztartási gépek értékesítésében. Az elmúlt év végére a BEKO a háztartási gépek értékesítésében a 3. helyet szerezte meg az Egyesült Királyságban. Ezen belül is a BEKO vezeti az Egyesült Királyság hűtőgéppiacát, 17,2 %-os részesedéssel. Lengyelországban 10%-os részesedést értünk el az elöltöltős mosógépek piacán, ami annak fényében tűnik igazán nagy sikernek, hogy csak 1998. óta vagyunk jelen a lengyel piacon, amelyet egyébként is igen erős verseny jellemez. A BEKO márkával társaságunk minden piacon folyamatosan növeli részesedését, ahol jelen van.” – nyilatkozta Orhan Sayman.
Magyarországon eddig különböző disztribútorok értékesítették a BEKO termékeket. A kereskedelmi képviselet megnyitásával lehetőség nyílik arra, hogy az Arçelik maga irányítsa a BEKO márkával kapcsolatos kereskedelmi tevékenységet Magyarországon. Ezzel együtt a társaság közvetlenebb kapcsolatot építhet ki a magyar vásárlókkal. A BEKO termékek megtalálhatóak a hipermarketekben és az ismertebb háztartási gépeket árusító kereskedelmi láncok üzleteiben. Az Arçelik a BEKO márkájú termékek széles választékát kínálja: hűtőgépeket, fagyasztókat, mosogatógépeket, sütőket és mosógépeket.
Orhan Sayman ismertette a magyar piacra vonatkozó kereskedelmi céljaikat is: „2009-re 10%-os piaci részesedést kívánunk elérni Magyarországon a háztartási gépek piacán. Optimista céljainkat termékeink minőségére és tartósságára alapozzuk, valamint a magas színvonalú, értékesítést követő szolgáltatásokra. Termékeinkre 5 év garanciát biztosítunk.”
A BEKO termékek értékesítését a legkülönbözőbb reklámeszközök támogatják majd, beleértve a televízió-reklámokat is. A reklámkampány a tervek szerint ez év őszén indul. A társaság a Heller Consulting Kft.-t bízta meg a sajtókapcsolatok kialakításával és szervezésével.
Az Arçelik A.Ş.
A tartós fogyasztási cikkeket gyártó, forgalmazó és az értékesítést követő szolgáltatásokat is biztosító Arçelik A.Ş. 1955-ben alakult. A társaság jelenleg mintegy 11 ezer alkalmazottat foglalkoztat, 8 gyárral, 15 értékesítéssel és marketinggel foglalkozó vállalattal rendelkezik világszerte. Az Arçelik A.Ş. 9 nemzetközileg ismert márkanév – az Arçelik, aBEKO, az Altus, a Blomberg, az Elektra Bregenz, az Arctic, a Leisure, a Flavel és az Arstil – tulajdonosa. Az Arçelik A.Ş. – a Koç vállalatcsoport egyik vezető vállalataként – világszerte több mint 100 ország piacán van jelen mintegy 75millió termékével, amelyek számos nemzetközi innovációs, technológiai, gyártási és design díjat nyertek. Az Arçelik, a Koç Holding támogatásával, globális szállítóvá kíván válni: a 2006. évi tervezett árbevétele 3,5 milliárd euró.
Ezért végeztette ki Kádár Nagy Imrét
A Kádár-rendszer kiszámíthatatlan erőszakkitörésekkel ejtette foglyul a magyar társadalmat, a sértettségen és bosszúvágyon túl Kádárnak komoly, személyes érdeke is volt Nagy Imre kivégzése.