A Technology Marketing Corporation (TMC®) Customer Interaction Solutions® magazinja (www.cismag.com) bejelentette, hogy a középméretű vállalatok számára fejlesztett üzleti szoftvermegoldások piacán globális vezető szerepet betöltő Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC) nyerte a 2006-os CRM Excellence díjat.
A Customer Interaction Solutions magazin hét éve ítéli oda a CRM Excellence díjakat azon vállalatok elismerésére, amelyek valódi CRM-partnernek bizonyulnak felhasználóik számára. –„ Az Epicor bebizonyította a Customer Interaction Solutions szerkesztői számára, hogy az Epicor CRM lényegesen javította ügyfeleinek üzleti folyamatait: zökkenőmentesebbé tette és elősegítette azoknak az információknak az áramlását, amelyekkel megtarthatják legértékesebb kincsüket: a vásárlóikat” – nyilatkozta Nadji Tehrani, a TMC (a Customer Interaction Solutions kiadója) alapítója és elnöke.
Az újság azért az Epicort választotta, mert a cég rendkívül erős azoknak a megoldásoknak a szállításában, amelyekkel a közepes vállalatok felügyelhetik a teljes vásárlói életciklust, több ügyfelet tarthatnak meg, lerövidíthetik az értékesítési ciklust és javíthatják az általános üzleti teljesítményt.
Az építőipar számára könyvelési, művelet- és projekt-felügyeleti szoftvereket forgalmazó Viewpoint Construction Software olyan CRM-megoldást keresett, amellyel egyetlen közös, az egész cég számára elérhető ügyféladatbázisban egyesítheti a különféle részadatbázisokat. A megoldásnak emellett testreszabhatónak kellett lennie, valamint képesnek az előre látható bővülés támogatására. A CRM-piacon folytatott hat hónapos kutatás, bemutatók és kereskedelmi ismertetők megtekintését követően a Viewpoint döntőbizottsága az Epicor CRM-megoldását választotta. „”Ami azonnal jó benyomást tett ránk, az az Epicor CRM átlátható felhasználói felülete volt. Ami azonban a legjobban tetszett, az az Epicor CRM kiváló testreszabhatósága” – mesélte Rob Humphreys, a Viewpoint alkalmazásfejlesztési vezetője.
A CRM-stratégia megvalósítása óta a Viewpoint több vásárlót képes figyelemmel követni kevesebb idő alatt, pontosabb információkkal. Míg régebben a részlegek nem voltak képesek egymás között elektronikus információ-megosztásra, most az Epicor CRM-mel a cég minden részlege ugyanazt a közös információkészletet éri el, amelynek jobb ügyfélkiszolgálás az eredménye.
Az Epicor a Customer Interaction Solutions májusi számának CRM Excellence díjakkal foglalkozó cikkében szerepel.
Magyar Hang: 500 fős leépítés volt Észak-Magyarország egyik legnagyobb gyárában
A lap értesüléseit a cég nem cáfolta.