Mint azt Hajdú Gábor, az étterem tulajdonosa elmondta, ha a vendég nem találja meg azt a márkát, amelyik a kedvence, legyen szó akár borról, vagy másfajta szeszes italról, akkor a felszolgálók a kellő hőfokra lehűtve szervírozzák az ínyencek kedvencét. Az akció a vendéglő számára ugyan nem hoz ital árbevételt, de marketing kommunikációs haszna mindenképpen jelentkezik. A palackok kinyitásáért minimális dugóhúzási pénzt, Angliában egy fontot, más európai városban egy eurót számolnak fel az éttermek. A BYO rendszer Ausztráliából indult, s főként Londonban találkozni vele. Filozófiája, hogy az igényes vendégek ragaszkodnak saját márkájú, évjáratú boraikhoz, így az étteremben elfogyasztott ételekhez ezt, vagy ezeket ihatják.
Török Gábor: A Szőlő utca kifejezetten veszélyes téma a Fidesznek karácsony előtt
„Hogy ennek az ügynek mi lesz a politikai következménye, hogyan tudja hasznosítani az ellenzék, alapvetően attól függ, hogyan mennyi ideig tudja napirenden tartani” – mondta a Szőlő utcai ügy kapcsán Török Gábor a Törökülésben.
