Egyedi programsorozatot indított az UEFA Bajnokok Ligája és az esemény egyik főszponzora, a Heineken. A „Csak egy rúgás Párizs!” névre keresztelt program keretében a tavalyi Bajnokok Ligája döntőjének helyszínéről több ezer futballszurkoló bevonásával május 17-re, az idei döntő helyszínéig, Párizsig rúgják el a Heineken labdát. A zöld labda az elmúlt hónapokban ellátogatott azokba a városokba, ahol a Bajnokok Ligája futballmeccsek játszódtak és az elkövetkező három hétben még újabb Bajnokok Ligája helyszíneket jár végig a Champions Planet csapata. A „Csak egy rúgás Párizs” február 23-án indult Isztambulból és azóta már Szófia és Belgrád mellett Budapesten is járt az egyedi focilabda. A magyar futballszurkolók rúgták a labdát a metróban, a Hősök terén, de még a Gellért fürdőben is passzolták, ívelték, vagy éppen fejelték a zöld labdát
A labdát Európa szerte még emberek ezrei fogják Párizs felé továbbítani. Lehet, hogy egyesek csak egyszer rúgnak bele, de az is lehet, hogy mások több száz méteren keresztül vezetik majd a labdát. Ezt a hihetetlen körutat a Champions Planet csapata követi és beszámol a labda haladásáról, miközben a csapat tagjainak tilos a labdához érniük. Csupán azt kérhetik a rajongóktól a hét minden napján, hogy rúgják a labdát a következő célállomás irányába.
A labda minding olyan városokból indult el, ahol az előző este Bajnokok Ligája focimeccset játszottak, majd haladt tovább a néhány héttel azután esedékes Bajnokok Ligája meccs helyszíne felé. A labda legújabb megállóhelyei folyamatosan nyomon követhetőek a www.championsplanet.hu oldalon. Ezen az oldalon a futballrajongók nemcsak figyelhetik a labda útját, hanem kvízkérdések megválaszolásával, illetve a labda kilométerben megtett útjára tippelve BL ajándékokat és akár VIP jegyeket is nyerhetnek a Bajnokok Ligája párizsi döntőjére.
Magyar Hang: 500 fős leépítés volt Észak-Magyarország egyik legnagyobb gyárában
A lap értesüléseit a cég nem cáfolta.