H. Bíró László sajtófőnök közleménye szerint a kereskedelmileg kiemelt 18-49-es korcsoportban a nézők 22,8 százaléka (440 779 néző) választotta a csatornát, míg az RTL Klub közönségaránya 20,9 százalék (406 357 néző), a közszolgálati televízióé pedig 17,3 százalék (327 174 néző) volt.
Különösen nagy volt a csatorna fölénye a műsoridő azon szakaszában, amikor még nyitottnak látszott a két nagy párt közti versengés, vagyis a nézők ismerték és értékelték a TV2 választási stábjának azon célkitűzését, hogy a leggyorsabban közvetítsék a választási eredményeket, illetve az eredményekből következő mandátumeloszlást – olvasható a közleményben.
A választások első fordulója utáni napon a Magyar Televízió azt közölte, hogy a köztelevízió műsorát nézték a legtöbben, ugyanakkor a TV2 azt írta közleményében, hogy a kereskedelmi csatorna választási műsora nyerte fölényesen a televíziók nézettségi versenyét. A nézettségi adatokat szolgáltató AGB Nielsen Media Research akkor nem kívánta kommentálni a két televízió eltérő állítását.
Titok, mennyiért dolgoznak Tiborczék a postának, és azt sem tudni, miért kaszálták el az állami cég korábbi gigaprojektjét
Mi áll az új ecseri csomaglogisztikai központ óriásbiznisze mögött?