Üzleti tippek

Matesz Print-Audit – fizetett kiadványok auditálása szeminárium

admin
admin

2006. 04. 13. 12:49

Kisebb vihart keltettek szakmai berkekben a Matesz új auditálási szabályai. Az egyesület szemináriumon igyekezte lecsillapítani az elégedetleneket.

Tegnap Budaörsön tartotta a Matesz (Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség) első szakmai szemináriumát. A szeminárium témája az év elején bevezetett – a fizetett kiadványok mennyiségi értékesítését és visszamenőleges terjesztését érintő – auditálási szabályváltozások és ezek háttere volt. A szemináriumon a Matesz-tag kiadók terjesztési szakemberei, az auditálást végző cég munkatársai, valamint a Matesz vezetősége vett részt.


A megváltozott szabályokra azért volt szükség, mert egyes lapok – a szabályozás kiskapuit kihasználva – igyekeztek minél magasabb példányszámokat feltüntetni.

A szeminárium alkalmát a hamarosan esedékes 2006. I. félévi gyorsjelentés adja, amelyet már az új szabálynak megfelelően kell összeállítani. Érdekes és szakmailag hasznos vita alakult ki a frissen bevezetett auditálási kategória, az „aktívan vásárolt” és a remittendaértékesítés korlátozása által felmerülő új problémák és a szabályváltozás várható következményei kapcsán – közölte lapunkkal az egyesület.

„Örültem az érdeklődésnek és az aktív részvételnek. Terveink közt szerepel az ilyen találkozók rendszeressé tétele. Fórumot teremtünk a szakma aktualitásainak megvitatására szemináriumok, szimpóziumok és konferenciák keretében. Ez is része a Matesz idén februárban bejelentett modernizálásának” – mondta Burlacu Liviu, a Matesz főtitkára.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

AUCKLAND, NEW ZEALAND - AUGUST 29:  Phil Taylor engages with his fans during the Auckland Darts Masters at The Trusts Arena on August 29, 2015 in Auckland, New Zealand.  (Photo by Michael Bradley/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.