Új szolgáltatással jelentkezik a Metro. Az ingyenes napilap budapesti kiadása április elejétől a használt autót vagy lakást keresőket is meg szeretné szólítani. A Metro Piac elnevezésű mellékletekben ugyanis ezentúl használtautó-kereskedő cégek és ingatlanirodák ajánlatai is megtalálhatók lesznek. A hetente jelentkező hirdetési blokkok időzítése a tartalmi mellékletekhez igazodik: az új hirdetések a hétfői Négykerék és a szerdánként megjelenő Lakótér társául szegődnek majd.
A kezdeményezés részeként a hirdetésekhez a Metro honlapján korlátlanul feltölthető hirdetési felületek kapcsolódnak – tudta meg lapunk a kiadótól. A cég ehhez különálló oldalt is készített, ami már túl van az első teszteléseken.
A kiadó az első héten csak Budapesten indítja el a két mellékletét, majd egy héttel később, április 10-től jelenteti meg vidéken is, első körben a szegedi kiadásban. A tervek szerint a Metro Piac idővel országszerte olvasható lesz. Az új hirdetési lehetőséget eleinte kizárólag viszonteladóknak, brókereknek biztosítja a lap, a cég honlapján. A hirdetők modulokat vásárolhatnak, egész, fél- vagy negyedoldalas méretekben.
A lap közlése szerint az olvasók a Metro Piac internetes oldalára feltölthetik használtautó- vagy ingatlanhirdetéseiket, amelyekből hetente véletlenszerűen és ingyenesen 5-5 darab megjelenik majd a Metro Piacban.
Az új hirdetési tartalommal a Metro célja, hogy az olvasók számára hasznosabb és értékesebb kiadvánnyá tegye a napilapot, és az is a kiadó céljai között szerepel, hogy a hirdetési blokkok új olvasókat is megszólítsanak.
A Metro Piacot a kiadó a budapesti sugárzású rádiókban, az interneten és önhirdetések útján hirdeti, és a kampányt PR-tevékenység is segíti.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.