Március 1-jétől megújult struktúrában működik a Danubius Sales House. Új részleg alakult a kereskedelmi osztályon belül. A new revenue generation feladata a rádió promóciós aktivitásainak koordinálása, új termékek és szolgáltatások kialakítása, valamint üzletfejlesztés. Az osztály vezetője, Vajda Judith a TV2-ből érkezett, ahol a promóciós marketingosztály irányítását végezte. Ezt megelőzően 3 éven keresztül szert tett rádiós tapasztalatokra is. Az újonnan létrehozott stratégiai trade-marketing-pozíció az értékesítési csapat, valamint a new revenue generation osztály támogatását szolgálja. Célja a kutatási adatok, iparági tendenciák követése és elemzése, továbbá ide tartozik a B2B-kommunikáció is. A stratégiai trade-marketing-feladatokért Pesthy Krisztián felel. Az új munkatárs korábban médiaügynökségnél dolgozott tervezői és vásárlói területen, valamint a Warner Home Video marketingkommunikációs menedzsere volt. Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser pozícióban erősíti az értékesítési csapatot Macskássy Ádám, aki korábban a 168 óra, a Népszabadság és a METRO hírújságnál volt felelőse az ügynökségi kapcsolattartásnak. A programmal történő szorosabb együttműködés jegyében a marketingfeladatok ellátása is átalakult. A Danubius rádió kommunikációját meghatározó márkamenedzseri pozíciót április 3-ától új kolléga tölti majd be.
Integrál a Törley
Átszervezte marketingosztályát a Törley-cégcsoport. Miután a belföldi marketingvezetői pozíció idén januárban megüresedett, összevonták az export- és a belföldi marketingtevékenységet, a vezetői feladatokkal pedig Báló Zoltánt bízták meg. A szakember eddig a Törley export-marketingvezetőjeként dolgozott, korábban pedig a Balatonboglári Borgazdaság exportvezetője, majd kereskedelmi és marketingvezetője volt.
A Törley-cégcsoport belföldi marketingvezetői pozíciójából Vass Gábor közel hét év után, január 16-án távozott. A Cisco Systems Magyarországnál folytatja tevékenységét, mint az adriai régió marketingvezetője.
Juventus – lezárulnak a szervezeti változások
Nagy Gergely tölti be az első negyedévtől a Juventus rádió kereskedelmi igazgatói pozícióját, miután a feladatokat addig ellátó Márkus Gábor távozik a csatornától. Márkus Gábor 2004 októberétől dolgozott a Juventus rádió kereskedelmi igazgatójaként. Nagy Gergely az elmúlt két évben a Sláger rádió kereskedelmiigazgató-helyettese volt, azt megelőzően pedig az Initiative Médiánál töltött be media supervisori pozíciót. A Juventus rádió vezérigazgatója, Csomai Kamilla elmondta: bízik abban, hogy a jelenleg kialakuló új csapat még inkább hozzájárul majd a rádió új stratégiai irányvonalának és célkitűzéseinek eléréséhez. A változásokkal kapcsolatosan hozzátette még: lassan lezárul a tavaly novemberben megkezdett szervezeti átalakításra és humánerőforrás-racionalizásra irányuló folyamat. Mint arról korábban beszámoltunk, az új programigazgató Sófalvy Antal, a kereskedelmiigazgató-helyettes Sípos Erzsébet lett.
Külsős tanácsadóként a Juventus rádió csapatához csatlakozott Kende-Hofherr Krisztina. A Juventus rádió ugyanis március 1-jétől stratégiai tanácsadásra vonatkozó megbízást adott az általa vezetett Herberson Consultingnak. Kende-Hofherr a Sláger rádió egykori kereskedelmi és marketingigazgatója, aki 2003-as távozása után két évig a TV2 kommunikációs igazgatója volt. 2004 júliusában megalapította a Herberson Consultingot, azóta saját vállalkozásával igyekszik egyre nagyobb részt vállalni a hazai kommunikációs életben. A megállapodás a márka-és imázsépítésre, a kommunikációs irányvonalak meghatározására, valamint általános pr-, marketing- és promóciós feladatok ellátására irányul.
Új munkatárs a Képes Sport élén és a Nemzeti Sport vezetésében
Sal Endre, a Képes Sport új főszerkesztője korábban a Nemzeti Sport egyéni és csapatjáték rovatának rovatvezető-helyettese volt. Pósa Árpád a Képes Sport eddigi főszerkesztője a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyetteseként folytatja munkáját.
A Ringier tavaly megalakult Sport Network-csoportja – mely a Nemzeti Sportot, a Nemzeti Sport Online-t és a Képes Sportot tömöríti – az ország legnagyobb sporttal foglalkozó médiacsoportja az írott és az online sajtó területén. Online és írott sporttermékeik összevonásával és az ezt érintő személyi változásokkal a magyar sportsajtóban rejlő üzleti lehetőségeket kívánják hatékonyabban kiaknázni.
A Sláger után a debreceni Friss rádióban
A Sláger rádió egyik alapító munkatársa, Kovács Zsuzsa rádiós karrierjét a 2004-es távozás után most a debreceni Friss rádióban folytatja. A hétéves kereskedelmi rádiós értékesítési (key account, majd sales manageri) pálya tapasztalatait a szakember itt közszolgálati területen kamatoztatja marketing- és értékesítési vezetőként. „Azért is nagy kihívás ez a feladat, mert Debrecenben jelenleg a Friss rádióval együtt 10 rádió fogható, és 2005. végén újabb 3 frekvenciára írt ki pályázatot az ORTT – válaszolta kérdésünkre a szakember. Ám a Friss rádió egyedi hangvételű közműsor-szolgáltatásával és zenei arculatával olyan informatív, kultúrát közvetítő rádiója Debrecen városának, hogy meghatározott marketingstratégiával, kereskedelmi rádiós hangzásával mindenképpen létjogosultsága van a zsúfolt rádiós piacon.” A rádió egyébként hallgatottságát tekintve második a helyi rádiók között. Célcsoportja a 20–39 éves korosztály, ezen belül is a harmincas férfiak elérése kiemelkedő.
Sárral dobálta meg a spanyol királyi párt a feldühödött tömeg Valenciában
Elégedetlenek az árvízi védekezéssel, melynek során több mint 200 ember vesztett életét.