A Laboratory Ideas 2006. január 1-jétől a távközlési cég stratégiai partnere – áll az ügynökség által kiadott közleményben. A tenderkiírás a B2B üzletág kommunikációs feladataira vonatkozott, ugyanakkor az Invitel magáévá tette a Laboratory kiinduló álláspontját a kommuniációs platform további egységesítésére és az Invitel egyetlen márkájának az eddiginél összehangoltabb kommunikációjára vonatkozóan.
„A Laboratory olyan kreatív ötleteket mutatott be nekünk, amelyek mögött egy átgondolt, kommunikációs ’rendszer’ állt. Javaslatuk alapján 2006-tól az ’Egyenes beszéd’ jegyében kommunikál vállalatunk, amihez a Laboratory, mint stratégiai partner, lefektette, illetve kidolgozta a koncepcionális elveket és arculati sztenderdeket” – mondta el Zsembery György, marketing vezérigazgató-helyettes.
Az év eleji, az Invitel koncessziós területen futó lakossági kampány kidolgozására is megbízást kapott a Laboratory, illetve a tendergyőzelemnek megfelelően dolgozik az üzleti kommunikáció kampányain.
Kiütött gyerekek: kezdő taekwondósokat engedtek össze világ- és Európa-bajnok kick-boxosokkal
Miközben a Magyar Taekwondo Szövetség óriási sikerként könyvelte el a hétvégi országos bajnokságot, ezen az egy versenyen több volt a sérülés, a leléptetés, mint az elmúlt évtizedekben összesen. A szülők és az érintett edzők lázadnak.