A közlés szerint 2005 utolsó negyedében egymillió svéd koronás (mintegy 27 millió forint) nyereségbe fordult a cég, amely egy évvel korábban ebben az időszakban még 8 millió koronás veszteséget termelt.
Az adó az elmúlt év utolsó három hónapjában 33 millió svéd koronás (mintegy 890 millió forintos) árbevételt könyvelhetett el, míg 2004 ugyanezen időszakában 16 millió koronásat; a médium éves árbevétele közel duplájára, 90 millió svéd koronára (körülbelül 2,42 milliárd forint) nőtt 47 millió koronáról (mintegy 1,26 milliárd forint), tudatták.
Az üzleti eredmények mellett a csatorna közönségaránya is jelentősen nőtt, olyan népszerű programoknak köszönhetően, mint A helyszínelők, vagy az UEFA Bajnokok Ligája, amelynek közvetítési jogait 2009-ig meghosszabbította a csatorna. A VIASAT3 kereskedelmi közönségaránya 2005. negyedik negyedévében a 18-49 éves felnőtt lakosság körében a tavalyi év azonos időszakában elért 4,6 százalékról 5,4 százalékra nőtt. Éves szinten 22 százalékos növekedés tapasztalható, 2004-ben 4,5 százalék, míg 2005-ben 5,5 százalékos kereskedelmi közönségarányt ért el a csatorna – írja a portfolio.hu.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.