A Carnation az offline kreatívot továbbgondolva indította el a launch kampányt, az általa tervezett és vásárolt médiafelületeken – áll az ügynökség közleményében.
A Pannon GSM elhagyta a nevéből a technológiára utaló GSM-et és logót váltott. A Carnation feladata volt a teljes online arculat és megjelenés átalakítása, az új logó színének és hangulatának átültetése a website-ra. A pannon.hu vállalati oldal újratervezéséhez a nemzetközi arculati guide által meghatározott logót és színeket használták fel. A logó felhasználásában és az arculat kialakításában nagy mozgásteret kaptak a grafikusok, ami nagyban támogatta az egyedi megoldásokat.
A mobilszélessáv microsite elkészítése során egyedi, formabontó megjelenést terveztek, a logót helyezve középpontba. A 3G technológia nyújtotta lehetőségek érzékeltetésére interaktív demók készültek, melyek segítségével a felhasználó közvetlenül megismerkedhet a szolgáltatásokkal, és élőben kipróbálhatja őket.
Az arculatváltás keretében a Carnation áttervezte a Pannon összes online alkalmazásának megjelenését, valamint elvégezte a Pannon Wap redesign-ját, az ikonok átalakítását. Az arculatváltás online kommunikációjának megtervezése is a Carnation feladata volt. A bevezető kampány során az offline kreatívokból kiindulva készítették el a teasereket.
A Pannon site a cégcsoporton belül az elsők között, a norvég anyacéggel, a Telenorral egy időben újult meg, pontosan betartva a február 14-ére kitűzött határidőt. A Carnation több mint 40 szakemberből álló projekt-csapata dolgozott decembertől az arculatváltáson, ennek eredménye a szerkezetileg letisztult, jól kezelhető honlap.
Az arculatváltás mellett folyamatosan dolgozik a Carnation a Pannon djuice és Praktikum online kampányain, amikhez kreatívot készít, valamint médiát tervez és vásárol.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.