Gundel Takács Gábor értelmiségi vitaműsora, az Áll az alku kimozdíthatatlanul őrzi vezető helyét az idei nézettségi listákon 2 millió 71 ezer nézővel. Vágó István kvízműsora azóta legfeljebb a harmadik helyre tudott felkapaszkodni, pedig korábban a szakállas úr műsora számított tuti nyerőnek a nézettségért folyó versenyben. Pedig ott a pénzért még kérdésekre is tudni kellett válaszokat adni.
A táskanyitogató műsor nemcsak a kvízjátékok, de a szerelmes műsorok toposzait is felhasználják, így kevéssé csodálkozhatunk azon, hogy az eddig biztos éllovas Barátok közt a múlt heti hetedik helyről csak az ötödikre tudott visszakapaszkodni. Úgy látszik, már a Berényi család sem a régi.
Ne feledkezzünk meg a TV2 másik nagy kampánnyal beharangozott durranásáról, a Nem a te napodról. Szerkesztőségünk kedvenc műsora szintén a többdiplomás agysebészeket vette célba, és egy újabb, szereplőit megalázó helyzetbe hozó műsorral kedveskedik az igényes magyar közönségnek. Indulásakor sokan érdeklődtek a műsor iránt, 2 millió 112 ezer nézőt, vagyis az abban az időben tévézők 40 százalékát ejtette rabul, de egy héttel később már csak 1 millió 855 ezer kedves magyar ember érdeklődött iránta. Lapunk további sikereket kíván a műsornak.
De a tévénézők a kvízműsorok után szolid valóságra vágynak. Az utóbbi hetekben mindkét kereskedelmi hírműsor sokat javított pozícióján, az elmúlt héten a Tényekre 1 millió 947 ezren, míg a Híradóra 1 millió 778 ezren voltak kíváncsiak. Ez azt jelenti, hogy a feldübörgő kampány közepette is több mint 3,5 millió ember érdeklődik a közélet dolgai iránt, és ez mindenképpen bizakodásra ad okot.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.