A klasszikus kreatív reklámügynökségi szolgáltatást nyújtó Creative, akár a többi Café cég, csoport szinten részt vesz az integrált kommunikációs kampányok kivitelezésében, de önálló szereplője saját szakmai területének.
Simon Zoltán, aki korábban a DDB kreatív igazgatója volt, a január elsejével megalakuló cég tulajdonosa is lett. A csoport tagjainak tulajdonosi szerkezetében következetesen alkalmazott elv szerint ugyanis minden cafés cég egy tapasztalt, elismert szakember irányítása alatt áll, aki az általa irányított cég bizonyos tulajdoni hányadával is rendelkezik – áll a cég közleményében.
A kreatív igazgató első lépésként a legkreatívabb hazai tulajdonú ügynökséggé kívánja tenni a Café Creative-ot, második lépésként fel szeretné készíteni a céget a nemzetközi multikkal való versenyre. Középtávon Simon olyan kreatív cég vezetője kíván lenni, amely a régióban is meghatározó szereppel bír. Mint elmondta, ez a célkitűzése egyezik a Café csoport stratégiai terveivel.
A Café Reklám korábbi kreatív igazgatója, Hutlassa Tamás egyben a Café Film ügyvezető igazgatója is, az elmúlt években egyre több mozi-, és televíziós produkciók, reklámfilmek produceri teendőit látta el. Hutlassa a továbbiakban ennek az üzletágnak a felfuttatására koncentrál. A Café Film a február 1-én megnyíló Magyar Filmplakát Kiállítás főszervezője is.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.