A nagyszabású rendezvény központi témája, az interaktív marketing, amely új megközelítést és új eszközöket kínál a marketing művelői számára a fogyasztói döntések ösztönzésére. Az interaktív marketing központi eleme a személyes bevonódás, amely az új technológiák egyre gazdagabb lehetőségeire épít annak érdekében, hogy az értékesítők a vásárlóikkal a megszokottnál szorosabb, kétoldalú és jól mérhető kapcsolatot tudjanak kialakítani.
Az interaktív marketing választ ad azokra a kihívásokra, melyeket a tradicionális marketing felfogás már nem képes jól kezelni. Újragondolja a hagyományos marketing elméletek és területek működésmechanizmusait, és az interakció szempontjából vizsgálja át a márka és a fogyasztó kapcsolódásait.
Elértük Kocsis Évát, a lemondásra felszólított debreceni igazgatót, valamint a helyettesét, aki néhány nap után távozott a Szőlő utcából
Kocsis nem érti, miért kellene lemondania. Kiderült, milyen testi kényszerítést alkalmazhatott a helyettese, Varga László Balázs.
