Üzleti tippek

Magasabb díj és hosszabb autópálya-kampány

Már zajlik az Állami Autópálya Kezelő Zrt. a hónap végéig tartó kampánya, amelynek koordinálásával a Café konzorciumot bízták meg.

A Café csoport feladata az, hogy értesítse az autósokat a január elsejétől érvényes változtatásokra a vállalat által üzemeltetett utakkal kapcsolatban. A megemelt autópálya díjra hívják fel a figyelmet, és arra, hogy cserébe hosszabb útszakaszokat és új biztonsági szolgáltatások vehetők igénybe. Az autópályát jelző kresz-tábla a kampány legfontosabb vizuális eleme, amely a kampánynak egyszerre jelképe és hirdetési felülete is.

A Café Reklám a Café Médiával együtt tavaly decemberben közbeszerzésen nyerte el az Állami Autópálya Kezelő Zrt. megbízását. A pályázók között volt még a Grant Reklám és a hat Integrált Márkakommunikációs Ügynökség. Az indoklás szerint kreatív koncepciójuk egyedi vizulális megoldása valamint jól felépített médiatervük alapján döntött a Café csoport mellett Állami Autópálya Kezelő Rt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik