A kampányban használt weboldalak kiválasztása során a legfontosabb szempont az adott oldal magas látogatottsága és az utazással kapcsolatos tematikája volt – áll a cég közleményében. A kampány elsősorban a kedvezőbb árfekvésű utakat kereső turistákat célozza meg.
Három különböző bannert használnak a kampány viszonylag rövid – egy, illetve három hetes – időtartama alatt: peel-off bannert, super bannert, és sky bannert. A peel-off egy Magyarországon szinte példa nélküli kampányindítási forma, melynek eredeti verziója a német Lufthansától származik. A kreatív csak néhány targetált site-on (Hírszerző, Nyugat, Startutazás, Világlátó) futott egy héten keresztül. A formátum különlegessége, hogy a kreatívból alaphelyzetben csak egy “fül” látszik, s kattintásra nyílik le. Tehát a felhasználók csak akkor olvassák a hirdetést, ha az érdekli őket. Ennek köszönhetően nagyon jó, 1,24-es átkattintási arányt sikerült elérni, ami közel két és félszerese az átlagosnak. A super banneren és a sky banneren futó hirdetések jelenleg 0,8-as, illetve 0,6-os átkattintási arányról számol be a cég közleménye.
„Ha Orbán csupán egy embertől tart széles e világon, az nem más, mint Anikó” – Betlen János-interjú, második rész
Illetve nem is az a jó kifejezés, hogy tart tőle, hanem az, hogy tiszteli. Életútinterjúnk második fejezete a Prima-díjas televízióssal.