December 1-jén megtartotta rendes közgyűlését a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (Matesz), amelyen egyebek közt új szolgáltatás bevezetéséről, illetve a Print-Audit (példányszám-auditálás) eljárás módosításáról született döntés.
Bevezetésre kerül az Indoor-Audit, a beltéri reklámhordozók kínálatauditálása. Ez 2006. január 1-jétől hatályos.
A Print-Audit szabályainak módosítása az értékesített példányszámok auditálását, illetve az adatok nyilvánosságra hozatalát érinti, amely mind a tagság, mind az egyéb piaci szereplők felvetett szakmai igényeire ad választ. Az új szabályozás több mint egyéves szakmai munka eredménye, és 2006. májustól lép érvénybe.
A Print-Audit-szabályok három pontban módosultak, ezek az aktívan vásárolt példányok, illetve az egyéb értékesítés kategóriájának meghatározása és az adatok nyilvánossága; a tagsági (értékesített) példányszám kategória törlése; és hogy nem lehet kimutatni a kéthavonta és gyakrabban megjelenő kiadványok esetében az utólagos értékesítést.
A közgyűlés pontosította és szigorította az auditált lapokkal kapcsolatos kommunikációt (Print-Audit embléma használata, illetve az auditálás közlése), továbbá kizárta a Matesz-tagok sorából a Házimozi című kiadvány kiadóját, az Albion Press Kft.-t.
A Matesz 95 tagot számlál, jelenleg 204 nyomtatott sajtótermék példányszám-auditálását végzik – zárul a Matesz közleménye.
Kiütésnek ígérkezik a dombóvári időközi, pedig a 2026-os választás előzetese lehetett volna
A tétek annyira alacsonyak a kőfideszes dombóvári kerületben rendezendő időközin, hogy még a kormánypártnak sem lesz egyszerű feladat egy fagyos januári vasárnapon szavazni vinni a választóit.